Kogo to spotyka?

Każdy z nas może stać się ofiarą handlu ludźmi. Tak jak Agnieszka.

Agnieszka, 20 lat

Tomka poznałam na imprezie u znajomego…robił wrażenie…w rozmowie wzbudzał zaufanie…zaczęliśmy się spotykać…nasz związek trwał ponad 8 miesięcy, kiedy zaproponował, byśmy może spróbowali wyjechać za granicę i tam ułożyć sobie życie… Mówił, że ma tam znajomych, którzy pomogą nam znaleźć pracę i mieszkanie…ufałam mu…w końcu był mi jedną z najbliższych osób…na miejscu szybko zniknął…sprzedał mnie alfonsowi…byłam przymuszana do prostytucji na prywatnym mieszkaniu…wciąż nie mogę uwierzyć, że nasza znajomość była po to, by mnie wykorzystać…

Tak jak Joanna.

Joanna, 27 lat

W gazecie znalazłam anons pewnego mężczyzny…poszukiwał partnerki „na dobre i na złe”…tak ja jak…napisałam…Helmut mieszkał w Niemczech…pisaliśmy do siebie maile…rozmawialiśmy nocami…w końcu umówiliśmy się na spotkanie…niedługo potem zaprosił mnie do siebie…nawet po mnie przyjechał…na miejscu szybko okazało się, że mam pracować w „agencji…musiałam wyrabiać 200 euro na dobę…mimo, że udało mi się uciec…mój koszmar nadal trwa…w mojej głowie…

Obie historie pochodzą ze strony Stowarzyszenia PoMOC http://www.stopniewolnictwu.pl.

Przeczytaj więcej…

Skomentuj

